torsdag 22 december 2016

Idag var jag på röntgen (Agnes TV5)

Hej igen!


Det händer mycket nu. I dag var jag på röntgen. Gissa hur många puppisar veterinären hittade? Du kan ju försöka räkna själv 😊


 Minns du att jag lovade att inte springa på fälten mer. Jag var helt övertygad om det i går, men tyvärr glömde jag det i kväll. Matte skulle på sin ridträning, öppnade dörren och då formligen flög jag ut. 

Matte hade satt på mig en stor reflexväst som öppnade sig av farten, men hölls fast runt halsen. Jag kände mig som superwoman😁

Matte blev jätteorolig när vi sprang till fälten med Olivia och det var kolmörkt. Först var det ju roligt men sen föll västen så att alltid när jag skulle gå så snubblade jag😓 Jag började gråta. Plötsligt var det inte alls så roligt längre. Det var kallt, mörkt och jag var jättehungrig.

Matte sökte mig men hittade oss inte. Som tur kom Oskar hem och kunde hjälpa till. Han hittade mig och bar mig hem. Jag var så trött och ledsen. Det var jättehärligt att se Oskar❤


Nu LOVAR jag att det var sista gången!
kram Agnes

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar