lördag 17 december 2016

Hälsningar från Agnes (Agnes TV 2)

Hej!

Jag är nu inne på dygn 48, så det är på god väg. Jag mår bra ävenom jag har blivit ganska stor enligt matte. Förra veckan fick vi hela packen avmaskningsmedicin. När man väntar ska man avmaska dygn 40, för då sätter maskarna igång. Jäk, låter inte så bra. 



Jag andas ibland tungt och ligger helt stilla i egen värld. Jag tror det är då valparna rör sig och det myllrar i magen. Jag sover mycket och vi håller strikt på våra rutiner, jag t ex äter valpmat tre gånger per dag (och mer om jag vill). Gissa om de andra är avundsjuka! Jag behöver valpmat för det är mer energi och fett i den, än i vuxenmaten. Nå matte brukar ge de andra miniportioner, så de  tror att de får samma som jag. Jag däremot får äta så mycket jag vill, men det ryms inte så mycket just nu. 

Jag är mest hemma nuförtiden. Ingen av oss är aktiva nu. Vi har paus från allt och julfrid <3

Massor av kramar till mina vänner

Agnes





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar